Zákaznícky servis
STE NÁŠ PRIAMY ODBERATEĽ A POŽADUJETE DODÁVKU TEPLA?
Ak ste našim priamym odberateľom a dodávka tepla je realizovaná sekundárne z OST vo vlastníctve alebo správe TEKO, požiadavku na uvedenie odovzdávacej stanice tepla do prevádzky za účelom dodávky tepla prosím nahláste na náš dispečing 055/6192444 alebo 055/6741749. Zároveň požadujeme súčinnosť zodpovednej osoby (správcu, energetika..) na sekundárnej strane odberateľa, aby sa predišlo vzniku havarijných alebo neočakávaných situácii na strane koncových odberateľov tepla.
NIE STE NÁŠ PRIAMY ODBERATEĽ A POŽADUJETE DODÁVKU TEPLA?
V prípade, ak nie ste našim priamym odberateľom tepla prosím kontaktujte dodávateľa tepla alebo Vášho správcu objektu, s ktorým máte uzatvorený zmluvný vzťah.
POSTUP PRI UPLATŇOVANÍ POŽIADAVIEK NA ZMENU PARAMETROV
- Požiadavku o vykonanie zmeny hlásia odberatelia tepla telefonicky na dispečing TEKO a následne to potvrdia svojim e-mailom na adresu: odberatel.ke@mhth.sk, ktorého súčasťou je žiadosť na zmenu parametrov.
- Po telefonickom nahlásení požiadavky na zmenu parametrov, dodávateľ zabezpečí zmenu parametrov čo najskôr, s prihliadnutím na prevádzkové možnosti sústavy centralizovaného zásobovania teplom.
- Odberateľ tepla môže požiadať o zmenu parametrov len raz denne v čase od 9.00 hod. do 15.00 hod. Pri riešení mimoriadnych a havarijných stavov čas nie je rozhodujúci.
- Nasledujúca zmena parametrov môže byť požadovaná po uplynutí 24 hodín od realizácie predchádzajúcej zmeny parametrov.
- Počas dní prac. voľna a sviatkov je možná zmena parametrov operatívne telefonicky so zamestnancom dispečingu, následne požadujeme, aby bola žiadosť zaslaná písomne najneskôr nasledujúci pracovný deň do 9:00 hod.
- Požiadavky našich odberateľov tepla a TÚV riešime operatívne a ústretovo. Určením pravidiel sledujeme okrem spokojnosti zákazníkov aj skvalitnenie štandardov kvality pri dodávke tepla a odstránenie nekorektných alebo nadštandardných požiadaviek.
Za účelom skvalitnenia služieb si Vás dovoľujeme informovať o tom, že všetky prichádzajúce hovory na dispečing teplárenskej sústavy ako i na bezplatnú telefonickú linku sú nahrávané.
Pred ďalším krokom si prosím overte, či je Vašim dodávateľom tepla Tepláreň Košice, a. s. Zmeny parametrov vykurovania je možné vykonať len u odberateľov, ktorých OST máme v správe.
- Vyplňte formulár „Žiadosť o vykonanie zmeny parametrov vykurovania“
- Zašlite vyplnenú žiadosť na adresu odberatel@teko.sk
- Volajte dispečing na tel. č. +421 55 619 2444, upresnite presný termín a zamestnanci teplárne požadovanú zmenu zrealizujú
Kontakty na dispečing teplárenskej sústavy
Kontaktná osoba | Telefón | |
---|---|---|
Dispečing teplárenskej sústavy | +421 55 619 2444 | odberatel.ke@mhth.sk |
Podnikanie je v dnešnej dobe považované za veľmi dynamické. Pomerne často dochádza k zmenám ako zmena sídla, názvu spoločnosti, kontaktných osôb čo môže mať za následok nežiadúci šum pri výmene informácii. Aktualizácia zoznamu kontaktných osôb a telefónnych čísiel oprávnených osôb má zásadný význam pre komunikáciu s dispečingom teplárenskej sústavy a s pracovníkmi rozvodu tepla.
- Vyplňte formulár „Žiadosť o aktualizáciu kontaktných údajov“
- Zašlite vyplnenú žiadosť na adresu na korešpondenčnú adresu alebo e-mailovú adresu energeticke_poradenstvo@teko.sk
V zmysle platnej energetickej legislatívy je zákazník povinný oznámiť zmeny súvisiace so zmenou vlastníckych vzťahov.
- Na uzatvorenie novej zmluvy potrebujeme údaje o novom vlastníkovi / odberateľovi. Túto zmenu nám obe strany hlásia formou spoločnej písomnej „Žiadosti o zmenu odberateľa na odbernom mieste“
- Zašlite žiadosť poštou alebo e-mailom na energeticke_poradenstvo@teko.sk, kde uvediete všetky potrebné informácie a doplníte podklady, na základe ktorých proces zmeny odberateľa začne
Kontakty na starostlivosť o zákazníkov:
Kontaktná osoba | Funkcia | Telefón | |
---|---|---|---|
Martin Laubert | špecialista služieb zákazníkom | +421 55 619 2934 +421 918 380 214 | martin.laubert@mhth.sk |
Ing. Peter Pitoňák | špecialista služieb zákazníkom a obchodného rozvoja | +421 55 619 23 80 +421 905 201 433 | peter.pitonak@mhth.sk |
Podľa zákona o tepelnej energetike a vykonávacej vyhlášky MH SR o určenom čase a o určenej kvalite dodávky tepla pre konečného spotrebiteľa začína vykurovacia sezóna 1. septembra a končí 31. mája.
Pokiaľ zmluva neustanovuje inak, teplo na vykurovanie dodáva TEKO, a. s. svojim odberateľom, ak sú splnené nasledovné podmienky:
- vonkajšia priemerná denná teplota vzduchu vo vykurovacom období klesne počas dvoch za sebou nasledujúcich dní pod 13 oC a podľa predpovede vývoja počasia nemožno očakávať zvýšenie vonkajšej priemernej dennej teploty v nasledujúcom dni nad túto hodnotu a
- vonkajšia priemerná denná teplota, ktorá tvorí štvrtinu súčtu vonkajších teplôt meraných o 7.00 h, o 14.00 h a o 21.00 h v tieni s vylúčením vplyvu sálania okolitých stien bytových domov, pričom teplota meraná o 21.00 h sa započítava dvakrát, nie je vyššia ako 13 oC.